Příběhy šikany
Odborníci pracují jak s obětí, tak s agresorem - v tomto případě s Pavlem. Jak už říkal Jan Amos Komenský, vyučování má být názorné. Na konkrétním, skutečném případu šikany uvidíte, jak složitou práci mají odborníci - tedy v případě, že se na šikanu přijde a najde se někdo, kdo ji chce řešit, což se bohužel nestává často.

Matěj nikdy nepatřil k dětem v centru dění. Měl diagnostikovánu poruchu pozornosti s hyperaktivitou, a tak z důvodu svého chování neměl příliš dobré vztahy ani s vyučujícími.

Bezproblémová třída deváťáků byla dobrou partou s mladou třídní učitelkou, kterou měly děti rády. Do této třídy chodil kluk malého vzrůstu. Když se děti pošťuchovaly, vždycky byl u toho, nejlépe v centru dění.

Tento příklad byl také považován pouze za legrácky a děti se divily, když jsme jejich chování označili za šikanu.Stále hodnotily jednoho ze spolužáků.

Adéla je dívka z osmé třídy. Pocházející z úplné rodiny žijící průměrným životem. I její pozice ve třídě byla průměrná. Na začátku školního roku měla rozhovor s matkou o důležitosti hodnocení osmého ročníku pro přijetí na vysněné gymnázium.

Kam dál?

Kontakt

AISIS, o.s., Floriánské nám. 103, 27201, Kladno

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.; tel.: 312245818

IČ: 67798853, DIČ: CZ67798853

 

Renata Vordová - garantka lektorského týmu - e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
 
Milan Kotík - manažer programu - e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel: 731191977
 
Zdeňka Andělová - vedoucí kanceláře - e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel: 777020738